Subject: Novian Eesti OÜ pöördumine seoses domeeniga maais.ee
From: "Uku Kull | TGS Baltic" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Riina Klais-Peets" <[email-masked]>
Cc: "Carel Kivimaa | TGS Baltic" <[email-masked]>, "Silvia Urgas | TGS Baltic" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 12:02:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Rahandusministeerium

Lp Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

Advokaadibüroo TGS Baltic AS kliendiks on Novian Eesti OÜ, kelle nimel 
esitame manuses oleva pöördumise Rahandusministeeriumile ja 
Keskkonnaministeeriumi Infotehnoloogiakeskusele.

Palume pöördumisele vastata esimesel võimalusel, aga mitte hiljem kui 
10.06.2025, vastates e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Uku

Kull

Advokaat

  <http://tgsbaltic.com/assets/Uploads/TGSbaltic-signature.jpg>

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

Mobiil: +372 518 5651

,

telefon: +372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tgsbaltic.com/> www.tgsbaltic.com

NB! Tallinna kontor asub uuel aadressil.

​Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.

​Palun tutvuge meie üldtingimustega veebis 
<http://www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused> 
www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused